27 Aug 2012

Alkisah sedikit mengenai junior2 aku tahun 2011..


Assalamualaikum..huhu..sebenarnya aku tak tahu nak tulis apa lgi...juz terfikir pulakk pasal depa nie..keh3... :D and aku nak berceritalah sikit pasal depa2 nie..hehe..

                                               MY JUNIOR ON 2011(GIRLZ)
         -Kiranya yang perempuan memang depa jelah..yang lain takde..yang laki pulak memang aku takde profil psal depa nie....semua yang lain dok layan feeling jer..haha..bedalllllll.... :3 

orait..masa untuk introduce depa nie..ok yang first sekali....kapten bagi junior2 aku..haha(aku sendiri bagi gelaran kapten kat die pasal die paling tua) keh3


                                                                   Kapten Junior
                                                                    Azwidatul Ilmi

huhu..dia ni sekarang baru form5..nak SPM sudaa...keh3...hope dia boleh buat yang TERBAIK untuk exam die nanti..hew2 :3
-profil yang menarik tentang die nie..aku baru kenal die lepas 4 tahun sekolah..punye lamee..hahaha seolah2 aku tak pernah nampak die langsung....alih2 kenal mase sehari sebelum die lawan MTQ 2011 kat SABDA ....dapat no 2..chill giler ler kan..haha :D    bagi aku die nie terbaikk lah...hew2 tapi bagi aku..die bukan junior aku pon..tapi macam adik aku sendiri dah..haha..haiyooo...suke2 hati jer >.<" hahaha

                                                             JUNIOR FORM 1 (2011)
YANG PERTAMA
                                                                         Aina Nadirah

-huhu..yang die nie junior first aku..die tegor aku kat fb lepas peristiwa aku hari tu(peristiwa ape..xleh bgitaw) k..sejak tu aku ok jer ngan die nie even ambik mase lamelah jugak nak kenal orangnyer...huhu..selalu jugak die ni tegor dulu..hew2


 YANG KEDUA
                                                                           Farah Iwana

-ecehh..haha..yang die ni pulak lewat seminit jer dari yang 1st tu..haha..chill lah kan..die nie pon sorang blogger jugak..tapi kureng aktif lah..hehe..nak cari blog die...g cari sane (-_-)" err..ape blog die ae..haha..nanti2 lah aku bagi..haha...die ni ade sfat2 die smpai kkdang aq pon x fham..blurr...haha..pape pon..die bnyak tlong aq nak wat skit program mngenai jnior2 yg len nie..hee


YANG KETIGA
                                                                      Arfah Hanim

yang die ni pulak..ermmm...aku tak ingat sangatlah pulakk..haha..xslap knal mase die ni g jlan2 ngan member2 die ni ler(junior)..huhu..yang pasti..aku penat die dok fikir juastin bieber jer..hahaha..tingtong kot..>.< haha bedal lah..janji die takde buat masalah pulak sudah...huhu..tapi walau die macam tu pun..die still orang yang periang..tak pernah aku tengok die gadoh lagi..hew2..kire ok lah tu kan :D peace malaysia...die pon blogger jugak(promote)..keh3

YANG KEEMPAT
                                                                 Sahmiratul Raudhah

haha..yang ni aku tak boleh lupa....setiap kali die jumpe aku jer..even kat mane2 pon..asyik cakap "kabare" jer sampai aku dipanggil "abang kabare"...uishh..tergelak jugak aku mula2 dengarnyer..haha..agak disebabkan aku ade speaking jawa kekadang..tu yang die pnggil aku cmtu uh..haha...die ni rjin jgak orangnyer..tak slap aku UPSR die 4/5 A..lupe pulakk..haha..tapi die memng pndai pon..jelez aq..(bkan mksud yang lain mlaz)..huhu..k lah..nextttt...


YANG KELIMA
                                                                        Nurul Fatihah

yang die pulakk..kenal tak sengaja pon..mule2 tengok die...aku tengok die terpinga2 macam tak kenal ape2 pon..haha..tergelak eden melihatnyer..keh3...yg ni pon bleh thanlah upsr die..straight no belok2
result die..haha..aq  pon x sngka lorhh...huhu..


Antara sifat2 junior yang aku suka pasal depa nie:
--semua periang+lawak lah kalau jumpa aku..haha..sampai kekadang aku pon boleh tersengih         sesorang..haha :D
--depa nie kalau kemana2 memang geng lah..asyik berlima jer..tu yang hubungan depa ni kuat mase   uh..sentiasa berbackup ler katekan..
--memainkan peranan masing2 bila ada masalah..bak kate depa "sharing is charing"

                                   TRADEMARK KAMI="TERBAIKKKK"

huhu...memang setiap kali terjumpa mesti akan ade yang thumbs up/cakap "terbaikk"..kompom...haha

          Ni ada satu pic depa yang aku save sampai sekarang pasal pic tu memang smart lah..ni die
hew2..kan2?? :D depa semua nie memang rapat sampai sekarang tapi yang kapten tu tak lah..die takpe..mangsa SPM..keh3...luangkan masa banyak dengan buku jer...haha...ok lah..dah bnyak aku merepek dalam ni kot...so..wa nak cau dulu..huhu..


Assalamualaikum..:)

No comments: