26 Aug 2012

permulaan perkenalan teman..keh3 :3




BISMAILLAHIRRAHMANIRRAHIM..

Huhu..Assalamualaikum dan salam perkenalan dari orang baru yang baru jer starting menjelajah ke dunia blogger ni..keh2...orait..disebabkan ini baru permulaan..so,tak banyak lah ayat yang nak tulis..tulis..n tulis ni..haha

haha..(aish..tak abis2 gelak aku nie) >.<"

ok lah..mula2 sekali..jeng3...suspen tak? keh3
start..........................................................merepek....yeah2....hahaha..bedal2 >.<"
ermm..tak pandai lagi lah..so,tulis ape pon boleyhh....kan2 :D





sedikit pengenalan:
                                                     (hahaha..copek jap kat fb nieh >.<")

-aku ni tak kisah pun nak kawan dengan sesiapa pun walaupun hanya berkenalan kat muka buku ke,twitter ke,jumpa depan2 ke...oppss..yang tu aku layan laki jer..yang perempuan aku tak pandang pon k...,even skype ke..hahaha..yang ni pon baru jugak..so banyak lagi tak pandai...aku nak bercerita sikitlah abende yang aku nak terlintas kat otak aku sekarang nie..hew2

antara2 perkara yang aku nak buat semasa mencari jodoh nanti..haha :3:

keh3..kalau boleh memang gentle aku nak buat camnie..tapi tengok jugaklah yer..haha..aku ni penyegan jugak orangyer..dengan saudara2 pun agak malu..inikan pulak dengan orang jarang jumpa kan..haha :D
bukan mudah yer nak buat mavam nie..jangan memain..hehe
ape2 pon..kan bagos macam nie..bahagia sampai ke syurga..cewahh..haha..insyaAllah :)
Next..orait..antara calon2 isteri yang aku nak cari..hehe...aku tengok ramai wanita sekarang yang dedah sane dedah sini..depa ni tak silap aku ustazah depa dah ajarkan mana aurat2 yang patut ditutup..isyk3..but the better is yang jenis tudung labuh..i like it..keh3..(ehem..cari calon) haha :D



antara kelebihan yang wanita dapat dengan bertudung labuh:
hehe..bukan senang nak dapat macam ni sekarang..sebab yang ni memang mahal dan sebab tu lah  aku@kita sememangya akan menjaga barang yang mahal kan..so memang betterrrrsssss lah cari camni..hee :)

hmmmm..pe lagi nak tulis ye...fikir2... (- _-")
ohh....sebab aku tak pernah couple2 sampai sekarang??elehhh...buat ape couple2 sekarang..buat semak jer..diri sendiri tak terjaga lagi..inikan nak jaga anak orang..oh my..tak kolotlah kalau tak couple ni..tak mati pun kan...tapi sekarang.....aku tengok..semua menggelabah nak cari pasangan padahal umur tak matang langsung..haiii..memang kena game jelah jawabnyer kan...right??
see?? antara sebab aku tak pernah couple sampai sekarang..so,usahlah nak kutuk2 orang tak couple ni sebab depa 100kali lagi better dari kome yang couple2 ni...faham ae?? aku bukan nak mengutuk n jugak bukan nak mengata..tapi aku tengok masalah tu makin menjadi2 sekarang..so nak komen lebih2 pon ade yang tak puas hati pulak kan..ok senyum peace :)

ok lah..tu jelah dulu bende aku nak cakap malam2 nie..yelah..baru lagi pon..ayat bukan banyak mana  pun..huhu..


        hehe..sedikit nasihat untuk saya dan juga anda :)))


                          itu sahajalah nukilan saya malam nie..hehe :D

No comments: