1 Oct 2012

Mood Exam..Yeah!! :D

Terlebieyh dulu..Assalamualaikum semua pembaca blog sye..hehe(padahal xde yg bce pon)...moga sihat walafiat ye smue...ok2...kmbli ke tjuk kite..

Exam??? ape itu exam??
-soalan yang orang pandai je cakap.....
-bagi aku..exam tu..alahh..yang bleh kopi2 tu..haha..wehh..kat U xdpat ler derrr..kat skolah bleh lahh..hehe
ok..exam..biasalaa...bdak skola tadika pon taw ape exam tu kan...cme keakalan je yg membezakan kite..ye dak? huhu..
              Berknaan exam..perghhh..wa tak prepare ape pon..juz dok tgok movie jer..ape le nak jd >.<"
k..start exam aku mulai esok (2/10/2012) iaitu dmulakan dgan bismillah..ehh..mula2 exam BEL120...ok..aku pun agak jnuh jgak ngan English aku nie..biase ler..bdak x pro..memang cmnie kan...ok2..aihh..riso plak..yelahh..slalu exam2 English ni aku dpat C jer..xpnah lbih..x pnah krang..haiyaa...tulah nmenyer Oh My English ye dak?

ok..mula balik..(ehh,ape aku mrepak nie)
Exam aku---> 2/10--->19/10/12....lame jgak le kan..tak mcm roomate aku..die seminggu jer....

dan ape yang aku buat sepanjang Study week? nihaa...
-tido
-tengok movie
-main games
-study?? adelah dalam 2 jam jer..pastu leborr...

aishh..tu lah klau sfat da natural..memg cmtu jelah...actually agak sdeyh jgak lah sbab semesta 1 ni memg cpat giler lah..mcm baru msok smalam jer...

k..memandangkan exam wa lg brape jam jer lagi..wa nak prepare dlu..cau dulu...
Assalamualaikum..:)


n espacially..my mom said...selawat 7 kali dalam 1 nafas masa nak ambik exam tu...InsyaAllah..akan dipermudahkan :)

No comments: