3 Jun 2013

Abang saya dah bertunang :D


        Actually memang lama nak update ni tapi masa tak mengizinkan so dah ada masa ni apa lagi..teruusss  lah meng-hupdatenyer~ hak3

                                                                   Bertarikh 1/6/2013
                                                        Tempat:Tampin,Negeri Sembilan
                                                                   Masa:11.00-12.00

             Tahniah diucapkan abang den sendiri sebab akhirnya ada jugak yang berkenannya..haha :P
 n depa ni pun lama dah rancang camni n dah dipersetujui kedua-dua belah pihak pun..jadi..saya bakal ada kakak ipar lah..haha xD.

Masa yang dirancang pun selama setahun so kalau nanti dah nak kenduri saya jemputlah ye sesiapa yang rasa nak jemput nanti..haha kasi meriah sikit gitu..ye dak?

Kira sudah abang yang sulung..lepas tu menanti abang nombor 2..then kakak pulak..yang tu tak taw bila..n then...aku?? haha kalau ada rezeki,kalau tak aku bagi ja adik aku dulu ka.Aku tak kisah pun bila2 jodoh tu datang pasal kalau ada kira Alhamdulillah..kalau takda kira Innalillah lah yer.hehe.
dah2..jangan nak lari tajuk pulak ye..haha :P

Ni pon adalah sikit picture yang ada pasal keseluruhannya gambar ada kat bakal kakak ipar saya tu pun..yang kitorang bukan taknak ambik..tapi kameranya ntah hilang ke mana -.-" chill lah adik aku ni  letak ntah mane..haihh
ni family dari sebelah pihak nun



my mum n my sister also "new" sister..hahaha


kek strawberi coklat..nyum2
all my family here :)


                         haha..tu jelah yang ade..nak tambah lain memang takde lah gambarnyer..keh3


Actually,kami mendoakan mereka supaya mencapai ke jinjang pelamin dan seterusnya melahirkan insan yang sempurna buat mereka serta berjaya sehingga ke alam syurga sekalipun...cewah harapan dari seorang adik ni xD

                            Tapi setunang-tunang pun still ada limit ya..jangan salah sangka pulak..
                                       TUNANG TAK MENGHALALKAN SEGALANYA.

                                       Sekian coretan hamba..lalalala~ cau dulu xD

                                                    Assalamualaikum and paipai :D

No comments: